TO CO ROBIMY, ROBIMY Z PASJĄ
O NAS

LeadR Sp. z o.o. to agencja interaktywna, specjalizująca się w realizacji kampanii direct marketingowych. Nasz zespół tworzą profesjonaliści, którzy kompleksowo obsługują kampanie, wspierają w odpowiednim doborze grup docelowych, przygotowują kreacje, planują i realizują działania marketingowe w Internecie celem wzrostu sprzedaży produktów i usług dostępnych w Państwa ofercie.

RÓŻNE CIEKAWOSTKI W LICZBACH

0

dziennie

WYPITYCH KAW

0

jeden jedyny

PREZES

0

osób

DZIAŁ TRAFFIC

0

osoby

DZIAŁ KREACJI

0

tygodniowo

KAWAŁKÓW PIZZY

0

k

na sekundę :P

POMYSŁÓW

ARTYKUŁY / WYDARZYŁO SIĘ

Zacznij doceniać mailing na mobile - to 44% ruchu

Październik 2016

Nie ma wątpliwości co do tego, że reklama mobilna rozwija się w Polsce wolniej niż ma to miejsce w przypadku naszych zachodnich sąsiadów. Wolniej nie oznacza jednak gorzej, bo efekty transformacji reklamy w kierunku urządzeń przenośnych są gołym okiem. Za przykład niech posłuży narzędzie, na którym znamy się najlepiej — email marketing. Pokażemy Ci liczby, które udowodnią, że mailing mobilny rozwija się bardzo dynamicznie i powinien stać się ważnym elementem każdego media planu.

ZOBACZ WIĘCEJ

Zakupy spożywcze w internecie badanie

Sierpień 2016

Razem z IRCenter i SpicyMobile, przebadaliśmy ponad pół tysiąca użytkowników pod kątem zakupów spożywczych przez Internet. Ponad połowa osób kupujących artykuły spożywcze online robi to regularnie co najmniej raz w miesiącu. Mimo to, w Polsce ciągle jeszcze przekonujemy się do kupowania produktów spożywczych przez stronę internetową albo aplikację mobilną. Co przyciąga do tej formy zakupów, a co odstrasza? I oczywiście jak do tego ma się email marketing? Na te i inne pytania staramy się odpowiedzieć w poniższym badaniu.

ZOBACZ WIĘCEJ

Raport interaktywnie.com „Email marketing 2016”

Sierpień 2016

Efektywny marketing to rodzaj rozmowy, która nie może kończyć się na jednym zdaniu. Bez względu na to jakich narzędzi używasz, potrzebujesz serii komunikatów, by przekonać odbiorcę do swojej idei. Nie inaczej jest z email marketingiem. Kampania powinna składać się z serii mailingów z zawartością adekwatną do reakcji użytkowników: inną dla otwierających (zainteresowanie tematem), klikających (intencja zakupowa) i dla nieaktywnych – tłumaczy Krzysztof Jakóbczyk, vice president Email Network.

ZOBACZ WIĘCEJ

Mailing wspiera kupowanie nowych technologii w Internecie

Lipiec 2016

Email Marketing znajduje się w prawie każdym media planie, wyznaczającym kanały komunikacji dla kampanii digitalowej. Dzieje się tak szczególnie wtedy, kiedy nadawcy zależy na zasięgu swoich działań. Duże znaczenie mailingów w kampaniach reklamowych utrzymuje się nie bez przyczyny. Mailingi stanowią ważną (bo efektywną) formę wsparcia pozostałych narzędzi reklamowych.

ZOBACZ WIĘCEJ

Przemysław Bartkowiak nowy dyrektor sprzedaży w grupie netsprint

Czerwiec 2016

Grupa Netsprint, w skład której wchodzą firmy Netsprint S.A. i LeadR wraz z Email Network, utworzyła stanowisko Chief Revenue Officera. Objął je Przemysław Bartkowiak, wcześniej przez wiele lat związany z Agorą SA.

ZOBACZ WIĘCEJ

LeadR w grupie Netsprint. Innova Capital kupuje część udziałów Dirlango.

Kwiecień 2016

Innova Capital, wiodący środkowoeuropejski fundusz private equity, zainwestował w Grupę Netsprint, polskiego lidera marketingu technologicznego i big data. Obok Netsprint w skład Grupy wchodzą firmy LeadR oraz Email Network – spółki, w które na przestrzeni ostatnich lat zainwestowali Łukasz Wejchert i Maciej Żak z Dirlango.

ZOBACZ WIĘCEJ

Omnichannel marek odzieżowych

Kwiecień 2016

Ścieżki zakupowe, to obszar nieustannie obserwowany przez handlowców i właścicieli sklepów. Jak pokierować działaniem odbiorcy, by zmaksymalizować konwersję na sprzedaż? Fizyczne punkty sprzedaży i kanały internetowe przenikają się i uzupełniają procesie pozyskiwania klientów, sprzedaży i lojalizacji. Z jednej strony jest to sytuacja, w której sprzedawca dysponuje wieloma touchpointami, a z drugiej łatwo zgubić konsumenta w labiryncie kanałów marketingowych. By lepiej zrozumieć jak łączyć sprzedaż offline z online w branży odzieżowej, razem z agencją badawczą IRCenter, przeprowadziliśmy badanie ścieżek zakupowych konsumentów w ramach omnichannel.

ZOBACZ WIĘCEJ

Odbiorcy mailingów ufają reklamie socialowej 2x częściej

Luty 2016

„Social Media 2015” to trzecia edycja podsumowania mediów społecznościowych w Polsce. Badanie zostało zrealizowane przez agencję badawczo-analityczną IRCenter we współpracy ze specjalistami w dziedzinach takich jak: marketing mobilny, monitoring Internetu, czy email marketing, gdzie projekt swoim doświadczeniem wsparł LeadR. Co ciekawe, okazało się, że reklamom w social mediach ufa co drugi Internauta, który zadeklarował zaufanie do email marketingu. Oznacza to, że Reklama w social mediach, targetowana na użytkowników w Twojej bazie mailingowej, to najprawdopodobniej klucz do efektywnej komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych. W LeadR przeprowadzamy tego typu kampanie, dlatego jeśli zainteresował Cię ten wątek – daj znać!.

ZOBACZ WIĘCEJ

Fuzja baz partnerów LeadR i Openrate

Luty 2016

Jeszcze w styczniu obsługiwaliśmy bazy liczące w sumie 22,5 miliona rekordów. Zgromadzone dane, zawierają informacje demograficzne i behawioralne na temat użytkowników Internetu, a w szczególności osób korzystających z poczty email.

ZOBACZ WIĘCEJ

Jak reklamować apteki internetowe, czyli o marketingu branży farmaceutycznej

Listopad 2015

Razem z IRCenter przygotowaliśmy badanie , które rzuca światło na ścieżki zakupowe prowadzące do aptek internetowych. Kto jest liderem w branży farmaceutycznej? Jakie działania są najskuteczniejsze? Co przekonuje i motywuje klientów? Zgodnie z wynikami raportu, e-mail marketing znajduje się w czołówce efektywnych narzędzi reklamowych dla branży farmaceutycznej.

ZOBACZ WIĘCEJ

Mailing profilowany

Listopad 2015

Mailing profilowany to innowacyjny produkt firmy LeadR, pozwalający na bardzo precyzyjne dotarcie do konkretnej grupy odbiorców. Wysyłka mailingu odbywa się przy wykorzystaniu profili zainteresowań, intencji zakupowych oraz danych demograficznych. Pozwala to dotrzeć do odbiorcy z komunikacją dopasowaną do jego bieżących potrzeb i oczekiwań. Mailing profilowany w stosunku do standardowej kampanii e-mail, osiąga 4-5 razy wyższy OTR (współczynnik otwarć) oraz CTR (współczynnik kliknięć). Wysłanie kampanii w czasie, w którym użytkownicy są realnie zainteresowani produktem, przełożyło się również na dwukrotny wzrost konwersji.

ZOBACZ WIĘCEJ

LeadR na Mapie Podmiotów Internetowych IAB 2015

Pażdziernik 2015

Jak co roku nie mogło zabraknąć nas na Mapie Podmiotów Internetowych IAB. Tegoroczna czwarta edycja mapy, podzielona jest na sześć głównych kategorii i kilkanaście podkategorii, odpowiadających poszczególnym obszarom działalności firm z branży. Do publikacji zgłosiła się jak dotąd rekordowa liczba firm, co świadczy o dynamicznym i wielokierunkowym rozwoju reklamy i marketingu internetowego w Polsce.

ZOBACZ WIĘCEJ

Badanie - Za content najchętniej odwdzięczamy się adresem email

Wrzesień 2015

Mamy świetną wiadomość dla naszych Klientów oraz wszystkich tych, którzy zastanawiają się, czy warto inwestować w e-mail marketing i bazy danych. Wyniki badania, które przeprowadziliśmy z IRCenter, nie pozostawiają złudzeń – udostępnienie adresu e-mail, to najbardziej popularny sposób, w jaki Internauci odwdzięczają się za content. Oznacza to, że większość użytkowników jest otwarta na mailingowy kanał komunikacji z firmami, jednak pod kilkoma warunkami. Dostarczany content powinien być dopasowany do ich potrzeb, atrakcyjny w formie i fachowe w przekazie oraz zarezerwowany dla określonej grupy, a nie dla wszystkich.

ZOBACZ WIĘCEJ

Raport interaktywnie.com - „e-mail marketing 2015”

Czerwiec 2015

Mimo różnorodności internetowych form reklamy, e-mail marketing pozostaje niewzruszony, a jego skuteczność wciąż jest bardzo wysoka. Dzieje się tak za sprawą możliwości adaptacyjnych tego narzędzia. Mailing, zamiast patrzeć jak technologia zostawia go w tyle, postanowił z skorzystać z nowych rozwiązań. Tym sposobem otrzymaliśmy narzędzie, które pozwala błyskawicznie odpowiedzieć na bieżące potrzeby potencjalnych klientów.

ZOBACZ WIĘCEJ

10 dobrych praktyk w polskim online marketingu

Czerwiec 2015

Wraz z Email Network dołożyliśmy się do zawartości e-booka stworzonego przez Panią Martę Stelmaszak z Wantwords. Oprócz naszych wypowiedzi, znajdziecie tam jeszcze teksty kilkunastu innych ekspertów.

ZOBACZ WIĘCEJ

O technologii w prostych słowach, czyli Dirlango kupuje Netsprinta

Czerwiec 2015

Do portfolio Dirlango, którego częścią jest LeadR oraz Email Network, dołączyła kolejna spółka. Netsprint, bo o nim mowa, jest właścicielem internetowej sieci reklamy kontekstowo-behawioralnej Adkontekst i sieci content marketingu ContentStream, które emitują reklamy w czołowych polskich portalach i serwisach tematycznych. Spółka aspiruje do pozycji liczącego się konkurenta dla dużych reklamowych graczy.

ZOBACZ WIĘCEJ

Twarde dane w cyfrowym mieście

Czerwiec 2015

Rewolucja w marketingu i technologii trwa, a jej owoce będziemy zbierać w najbliższych latach. Coraz więcej wiemy o konsumentach, których jednak coraz trudniej jest zaangażować. Jak odpowiedzieć na ich potrzeby, które przecież zmieniają się w zależności od miejsca, czasu i warunków? Tutaj wkracza Big Data i analiza. A jeśli mowa o zbieraniu danych, to jako LeadR jesteśmy w tym coraz lepsi! O naszych produktach i usługach mogliście dowiedzieć się więcej na żywo, podczas targów Digital Marketing Revolution 19 i 20 maja w warszawskim EXPO XXI.

ZOBACZ WIĘCEJ

Szymon Zieliński w Leadr

Marzec 2015

Początek roku był bardzo ważnym momentem dla naszej agencji. Na czele firmy, obok prezesa Sebastiona Białousz, stanął Szymon Zieliński. Zieliński objął funkcję wiceprezesa oraz dyrektora do spraw sprzedaży. Z branżą internetową związany jest od ponad 11 lat. Zatrudnienie Zielińskiego jest elementem strategii rozwoju agencji przyjętej na 2015 rok.

ZOBACZ WIĘCEJ

LeadR na mapie podmiotów internetowych IAB Polska 2014

Grudzień 2014

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska na początku grudnia opublikował trzecią już edycję „Mapy podmiotów internetowych”. W tym roku nie mogło zabraknąć LeadR, który znalazł się wśród innych agencji interaktywnych. Mapa opracowana przez IAB odzwierciedla dynamikę rozwoju branży internetowej w Polsce. Stanowi swoisty drogowskaz dla firm korzystających z usług internetowych.

ZOBACZ WIĘCEJ

New Business Manager na pokładzie LeadR

Grudzień 2014

W listopadzie w szeregach warszawskiej agencji interaktywnej LeadR pojawił Konrad Komorowski, który objął stanowisko New Business Managera. Konrad związany jest z branżą marketingu internetowego od ponad 11 lat. Największe doświadczenie posiada w sprzedaży usług database i e-mail marketingowych, z których wywodzi się agencja LeadR.

ZOBACZ WIĘCEJ

LeadR na Targach eHandlu

Październik 2014

"Cały eHandel w jednym miejscu. Największe wydarzenie branżowe.” Nie może być inaczej! Śmietanka polskiego sektora e-commerce spotka się po raz siódmy na Targach eHandlu. Na to inspirujące wydarzenie, wspólnie z organizatorami, zapraszamy pod najniezwyklejszy dach w stolicy, czyli na Stadion Narodowy.

Widzimy się 22 października.

Czego możecie spodziewać się na naszym stoisku?
Z pewnością uzyskacie na nim garść praktycznych wskazówek, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstw e-marketingu, by rozwijać sprzedaż, a co za tym idzie biznes. Co jeszcze? Przekonajcie się! Nie pożałujecie!

Szczegóły na temat targów znajdziecie tutaj:

ZOBACZ WIĘCEJ

Przeprowadzka!

Wrzesień 2014

Przeprowadzka!
Naszedł wielki moment, na który nasz zespół czekał od dawna! Pakujemy nasze manatki, zbieramy zabawki, przewozimy kartony – jednym słowem zmieniamy leadr’ową siedzibę. Z łezką w oku opuszczamy willę zlokalizowaną przy ulicy Dworkowej, na zielonym Mokotowie.
Dziękujemy dotychczasowemu gospodarzowi – firmie Cube Group.

Wielki dzień nastąpi już 15 września. Nasze nowe królestwo będzie znajdować się pod następującym adresem:
ul. Cisowa 10, oczywiście Warszawa – Mokotów.

Do zobaczenia!

Raport E-MAIL MARKETING

Wrzesień 2014

Pod koniec sierpnia po raz kolejny portal Interaktywnie.com opublikował raport dotyczący działań z obszaru e-mail marketingu. Okazuje się, że mimo opływającego nieubłaganie czasu, ta forma promocji z roku na rok jest coraz skuteczniejsza.

ZOBACZ WIĘCEJ

Trzy nowe twarze LeadR

Lipiec 2014

W czerwcu do naszego zespołu dołączyło trzech nowych specjalistów. Judyta Dettlaff oraz Katarzyna Kowalska – Wołoszczak wspierać będą Email Network – nasz brand, dedykowanego realizacji działań email marketingowych. Dominik Dynowski to nowy programista PHP.

ZOBACZ WIĘCEJ

„Polska Kulinarnie” 2014 – wspólne badanie IRCenter i LeadR

Lipiec 2014

Social cooking, czyli przygotowywanie i wspólne konsumowanie posiłków wśród przyjaciół to trend, który można było zaobserwować jeszcze przed rokiem. Od niedawna internauci częściej jednak skupiają sięna krewnych i najbliższych, albo na… sobie. O dominujących preferencjach żywieniowych polskich internautów traktuje najnowszy raport „Polska kulinarnie 2014” zrealizowany przez IRCenter i LeadR. Wyróżniającą cechą raportu jest m.in. zwrócenie uwagi na stosunek użytkowników do aplikacji mobilnych i stron internetowych dotyczących gotowania.

ZOBACZ WIĘCEJ

Pierwsza statuetka

Lipiec 2014

Pod koniec maja wzięliśmy udział w konferencji Internat ASAP, cyklicznie organizowanej przez agencję Eura 7. Podczas tegorocznego spotkania zaprezentowaliśmy prawdziwą nowość na polskim rynku usług reklamowych – remarketing email marketingowy. Prelekcję na ten temat wygłosił Sebastian Białousz, prezes LeadR.

ZOBACZ WIĘCEJ

Marketing behawioralny

Czerwiec 2014

W związku z dynamicznym rozwojem LeadRa wciąż poszerzamy portfolio naszych usług. Z początkiem tego miesiąca w katalogu pojawił się mailing behawioralny. Pozwala on na pogrupowanie użytkowników, których dane zawierają się w jednej bazie zgodnie z ich zachowaniem, czynnościami podejmowanymi we wcześniej zrealizowanych kampaniach.

ZOBACZ WIĘCEJ

Videorelacja z II urodzin

Czerwiec 2014

Przysłowiową „kropkę nad i”, krótkim podsumowaniem, ale i niejako zwieńczeniem pracy naszego zespołu LeadR w 2013 roku, stanowi videorelacja z II urodzin. Zamyka ona pewien, bardzo ważny, leadR’owy rozdział, w którym udało nam się zrealizować założone cele biznesowe w wersji prawdziwie maksymalnej. Wyznaczyliśmy kolejne strategiczne kierunki naszego rozwoju, które sumiennie wprowadzamy w życie już teraz.

ZOBACZ WIĘCEJ

Newsletter kluczem do e-commercowego sukcesu

Czerwiec 2014

Każdy przedsiębiorca z branży e-commerce, która zgodnie z prognozami w 2014 roku będzie warta około 35 mln złotych, zmaga się z nie lada wyzwaniami: skutecznego dotarcia, zbudowania zaufania, zachęcenia do zakupu, obsłużenia, podtrzymania zainteresowania wśród klientów. Świadczenie usług poprzez internet jest niezaprzeczalnie przyszłością każdego z nas. W gąszczu różnorodnych ofert z pewnością trudno jest odnaleźć się zarówno samym klientom, jak i sprzedawcom – usługodawcom. Prawdziwym kluczem do sukcesu może okazać się database marketing, pozostający w służbie obu stron.

ZOBACZ WIĘCEJ

Łukasz Wejchert przejmuje agencję direct marketingową LeadR

Maj 2014

Łukasz Wejchert zainwestował w kolejny projekt. Jest nim LeadR, agencja zajmująca się direct marketingiem w internecie, która należała do tej pory do spółki Cube Group. W wyniku umowy sprzedaży wszystkich udziałów Cube Group w spółce LeadR, trafiła ona do portfolio firmy Wejcherta - Dirlango - zajmującej się budową ekosystemu innowacyjnych rozwiązań technologicznych łączących online z offline, głównie w obszarze mobile. Sebastian Białousz niezmiennie pozostaje mniejszościowym udziałowcem. Strony nie ujawniają kwoty transakcji.

ZOBACZ WIĘCEJ

Branża telekomunikacyjna wśród internatów

Maj 2014

Nie jest żadnym zaskoczeniem dynamika zmian w sektorze usług telekomunikacyjnych i stały rozwój nowych technologii, ale wbrew wielu prognozom rok 2014 już przyniósł kilka niespodzianek. Użytkownicy penetrując rynek urządzeń telekomunikacyjnych szukają coraz bardziej funkcjonalnych rozwiązań, a dostawcy starają się wyprzedzić oczekiwania konsumentów. Czy tylko hybrydowe rozwiązania dają najwięcej możliwości dla użytkownika? Jak utrzymać wyedukowanego już klienta? Czy mailing jest przyjaznym dla użytkownika narzędziem marketingowym?

ZOBACZ WIĘCEJ

Będziemy na M@il My Day

Maj 2014

Konferencja M@il My Day po raz pierwszy została zorganizowana w zeszłym roku. To wydarzenie dedykowane branży email marketingowej, które spotkało się z wielkim zainteresowaniem wśród e-marketerów.

W tym roku nie może więc nas tam zabraknąć! Spotykamy się już 20 maja w Multikinie w Złotych Tarasach; konferencja potrwa dwa dni. W trakcie pierwszego wysłuchacie wielu ciekawych prelekcji, w tym przedstawiciela naszej firmy, który opowie o remarketingu, jako nowym kierunku rozwoju email marketingu.

Drugi dzień to garść praktycznych informacji i cennych wskazówek, czyli warsztaty.

ZOBACZ WIĘCEJ

Nowe twarze w zespole

Maj 2014

Jest nam niezmiernie miło poinformować, że z początkiem maja dołączył do naszego zespołu nowy programista – Mirosław Rozenblicki. Mirek, wprawdzie z wykształcenia jest biologiem, ale chętniej bierze pod lupę kod komputerowy, niż komórki roślinek.

Z kolei pod koniec kwietnia program stażowy w naszej firmie rozpoczął Krzysztof Sapiejewski. To jeden z elementów naszej strategii, zgodnie z którą wspieramy młodych, zdolnych pasjonatów e-marketingu i pomagamy im rozwinąć skrzydła kariery zawodowej.

Obu Panów witamy w zespole LeadR’ów!

O email marketingu na Internet ASAP 29-30 maja

Maj 2014

Email marketing – zastanawiacie się czy jest coś jeszcze, czego nie wiesz na ten temat? Z pewnością! Przekonacie się o tym przychodząc na konferencję Internet ASAP, podczas której głos zabierzemy już po raz trzeci.

ZOBACZ WIĘCEJ

Badanie „Zadowolenie z jakości usług telekomunikacyjnych”

Kwiecień 2014

Wspólnie z agencją badawczą IRCenter na początku 2014 roku zapytaliśmy ponad 1,5 tys. polskich internautów z jakich usług telekomunikacyjnych korzystają, oferty których operatorów wybrali i jak oceniają jakość świadczonych przez nich usług.

ZOBACZ WIĘCEJ

II. Urodziny LeadR

Kwiecień 2014

27 marca, w warszawskim klubie Basen, obyły się drugie urodziny naszego LeadR’a. To było niezwykłe i niezapomniane wydarzenie dla całego zespołu. Przygotowania do imprezy trwały ponad 3 miesiące, w ciągu których udało nam się zaprosić do współpracy kilku znamienitych partnerów. Dzięki nim urodziny nabrały rozmachu i kunsztowności.

ZOBACZ WIĘCEJ

Rok z życia LeadR

Kwiecień 2014

Podczas imprezy urodzinowej, 27. marca odbyła się premiera filmiku prezentującego rok z życia naszego zespołu.

ZOBACZ WIĘCEJ

O bazach danych w marcowym wydaniu „Marketingu w praktyce”

Marzec 2014

W aktualnym wydaniu magazynu branżowego „Marketing w praktyce” (3/2014) opublikowano artykuł Moniki Modzelewskiej i Macieja Liszki. Zaprezentowane zostały w nim dwie perspektywy – sprzedawcy i klienta w kontekście efektywnego wykorzystania database marketingu. Autorzy przedstawili przekrój najpopularniejszych form marketingu bazodanowego m.in. tele – sprzedaż, tradycyjną wysyłkę pocztową czy wysyłkę mailingową. Zachęcamy do lektury.

Warsztaty Internet ASAP już 13 i 14 marca

Marzec 2014

Wielkimi krokami zbliżają się Warsztaty Internet ASAP, które wspólnie z agencją Eura7 poprowadzimy po raz trzeci. W tegorocznej edycji do grona partnerów dołączyli również przedstawiciele widzialni.pl. Spotykamy się 13 marca w Warszawie, a 14 marca w Gdańsku.

ZOBACZ WIĘCEJ

Bo klient widzi to inaczej

Marzec 2014

Prowadząc biznes niejednokrotnie zastanawiamy się, za pomocą jakich narzędzi skutecznie dotrzeć do potencjalnego klienta? Co więcej, w jaki sposób wzbudzić w nim chęć posiadania oferowanego przez nas produktu? Ze strony klienta sprawa prezentuje się nieco inaczej.

ZOBACZ WIĘCEJ

LeadR w lutym na konferencjach

Luty 2014

12-13 lutego, na Stadionie Narodowym w Warszawie, odbyła się trzecia edycja konferencji eCommerce Trends. W tym roku nie mogło nas zabraknąć!

ZOBACZ WIĘCEJ

LeadR z nową identyfikacją wizualną

Luty 2014

Agencja interaktywna LeadR specjalizuje się w gromadzeniu, zarządzaniu oraz monetyzacji baz danych osobowych. Po ponad dwóch latach obecności w sektorze usług marketingowych agencja przedstawiła z początkiem lutego swoją nową identyfikację wizualną.

ZOBACZ WIĘCEJ

Click2Lead i Click2Fill jako nowe systemy rozliczeniowe.

Luty 2014

Reklama w Internecie, jak wiadomo, jest najszybciej rozwijającym się obszarem marketingu. Gwałtowany rozkwit technologii powoduje, że nie chcąc pozostać w tyle za konkurencją, trzeba wciąż szukać innowacyjnych rozwiązań, w tym email marketingowych. Takie wyzwanie stoi zarówno przed dostawcami, jak i odbiorcami usług e-marketingowych. Mnogość zrealizowanych kampanii pokazuje, że obecnie istnieje bardzo duże zapotrzebowanie na leady wysokiej jakości. Odpowiedzią na tę potrzebę jest pomysł nowych systemów rozliczeniowych o wdzięcznych nazwach Click2Lead i Click2Fill.

ZOBACZ WIĘCEJ

Raport „Agencje Interaktywne”

Styczeń 2014

Pod koniec stycznia portal Interkatywnie.com zaprezentował raport „Agencje interaktywne”, który na stałe już wpisał się w harmonogram ich publikacji. Raport jest bogatym źródłem informacji na temat polskiej branży interactive, jej perspektyw rozwoju, najważniejszych wydarzeń oraz ciekawostek sektorowych.

ZOBACZ WIĘCEJ

LeadR dołącza do grona członków nadzwyczajnych IAB Polska

Styczeń 2014

Rozpoczęcie współpracy z IAB Polska jest niezwykle ważnym krokiem, pieczętującym dojrzałość organizacyjną spółki. Stanowi potwierdzenie najwyższych standardów współpracy z klientami oraz świadczenia usług na najwyższym poziomie. Przynależność do grona członków IAB to nie tylko prestiż, ale również odpowiedzialność związana z reprezentowaniem branży internetowej w Polsce.

ZOBACZ WIĘCEJ

Nowy Project Manager w zespole LeadR

Styczeń 2014

Agencja LeadR stale się rozwija. Do jej zespołu dołączył na początku tego roku Krzysztof Studziński, który objął stanowisko Project Managera. Jednym z głównych obowiązków nowego pracownika będzie rozwój nowych produktów spółki.

ZOBACZ WIĘCEJ

Prosto i tanio?!
Informacje o potencjalnych klientach czają się za każdym rogiem, jak je znaleźć?

Listopad 2013

„Klient nasz Pan”! Od wieków wiadomo, że posiadanie stałych i lojalnych odbiorców oferowanych usług czy towarów warunkuje sukces prowadzonego biznesu. Niezależnie od branży, każda firma poszukuje jak najkorzystniejszych rozwiązań rynkowych pozwalających na relatywne powiększenie grona wiernych klientów. Znalezienie najwłaściwszego, dostosowanego do prowadzonego biznesu sposobu realizacji tego celu niejednokrotnie bywa trudne. Udzielenie odpowiedzi na pytanie „Jaka metoda będzie najefektywniejsza?” wymaga z pewnością indywidualnego podejścia, pozwalającego dopasować ją do struktury produktowej lub usługowej firmy. Gdzie zatem szukać najkorzystniejszych rozwiązań?

ZOBACZ WIĘCEJ

Chcesz zareklamować modę w Internecie? Sprawdź kim są odbiorcy.

Listopad 2013

Kobiety to zdecydowanie większe miłośniczki wszystkiego co związane ze światem fashion. Szczególnie w Internecie. Prawie połowa z nich poszukuje codziennie nowinek ze świata mody. Jak się jednak okazuje – nie są to przede wszystkim mieszkanki największych miast. Duża grupa żyje w małych lub bardzo małych miejscowościach. Agencja direct marketingowa LeadR oraz agencja badawcza IRCenter po raz kolejny wzięły pod lupę polskie miłośniczki mody w Internecie.

ZOBACZ WIĘCEJ

Realizacja kampanii sprzedażowych w sieci – skuteczna recepta na rozwój biznesu

Październik 2013

W dobie gwałtownego rozwoju Internetu i jego znaczenia, jako kanału komunikacji marketingowej, trudno znaleźć firmy, które nie szukają sposobu na realizację swoich celów sprzedażowych za jego pomocą. Rynek oferuje wiele rozwiązań ukierunkowanych na zwiększenie sprzedaży oraz na pozyskanie nowych klientów. Jednak jakie kroki powinniśmy poczynić, aby opracować efektywny plan działania chcąc wykorzystać możliwości, jakie oferują dostawcy usług marketingowych?

ZOBACZ WIĘCEJ

Otwórz maila – dodaj swoją cegiełkę! LeadR wspiera Fundację GAJUSZ.

Pażdziernik 2013

Z początkiem października rozpoczęła się współpraca agencji LeadR z Fundacją GAJUSZ. LeadR, specjalizująca się w działaniach direct marketingowych, znaczną część przychodu z realizowanych wysyłek mailingowych przeznaczy na wyposażenie „Pałacu – Hospicjum Stacjonarnego dla Dzieci”.

ZOBACZ WIĘCEJ

LeadR dla nowych klientów

Październik 2013

LeadR Sp. z o.o., agencja interaktywna specjalizująca się w działaniach z obszaru direct marketingu, zrealizowała kampanie dla marek SALOMON, mBank oraz empik school. Działania prowadzone były od sierpnia do września. empik school planuje kolejną, wspólną realizację.

ZOBACZ WIĘCEJ

Jak wykorzystywać bazy danych w komunikacji marketingowej?

Wrzesień 2013

Nie ma biznesu, który nie szukałby obecnie skutecznego sposobu dotarcia do potencjalnego klienta. Metodyka będzie różna, w zależności od branży. Cel jest jednak przeważnie taki sam – wzrost sprzedaży, a co za tym idzie zwiększenie zysku. Jednym z najważniejszych kanałów komunikacji marketingowej jest oczywiście Internet. Dzięki możliwościom, jakie daje możemy zbierać dane kontaktowe do osób zainteresowanych naszą ofertą. Projektując strategię promocyjną warto jest w niej przewidzieć miejsce na działania z obszaru database marketingu, chociażby ze względu na możliwość stałego wykorzystywania raz osiągniętych rezultatów.

ZOBACZ WIĘCEJ

Skuteczne kampanie email marketingowe w e-commerce.

Lipiec 2013

Email marketing jest uważany za najskuteczniejszą formę promocji w Internecie. W przypadku sklepów internetowych powinien stać się kluczowym elementem strategii komunikacyjnej. Niezwykle istotnym czynnikiem warunkującym dobór kampanii email marketingowej oraz model rozliczenia jest faza rozwoju, w której znajduje się aktualnie biznes.

ZOBACZ WIĘCEJ

Nowe twarze w LeadR.

Czerwiec 2013

Beata Magdziarz od maja współpracuje z Email Network. Nowa account and affiliate manager odpowiada m.in. za rozwój niedawno powstałej sieci mailingowej należącej do LeadR Sp. z o.o. W czerwcu współpracę z agencją rozpoczął również Paweł Wolski, od 8 lat związany z branżą internetową.

ZOBACZ WIĘCEJ

LeadR z własną siecią email marketingową.

Maj 2013

Agencja database marketingowa LeadR Sp. z o.o. uruchomiła własną sieć emailingową – Email Network. To kolejny po Leads Guardian duży projekt realizowany przez spółkę. Email Network powołano przede wszystkim z myślą o aktualnych klientach agencji. Poza możliwością wykorzystania z ponad miliona baz danych, klienci LeadR mogą zrealizować pełną kampanię emailingową.

ZOBACZ WIĘCEJ

Jedna kampania – podwójne korzyści.

Ogromne znaczenie Internetu jako kanału komunikacji marketingowej, jest bezdyskusyjne. Kluczowy w realizacji działań e-reklamowych poza przemyślaną strategią, dobrym dobrem form reklamowych i obszarów emisji jest odpowiedni dobór sposobu rozliczenia kampanii. Obok powszechnych już modeli CPC czy CPM, coraz częściej wykorzystywane są modele CPS/CPO. Umożliwiają one osiąganie wymiernych wzrostów sprzedażowych, co ma niebagatelne znaczenie dla realizacji celów marketingowych stawianych przed prawie każdą osobą odpowiedzialną za ten obszar działalności firmy.

ZOBACZ WIĘCEJ

Email marketing – rób to z głową!

Przeglądając raporty z najróżniejszych analiz, w których badacze starają się poznać stosunek polskich konsumentów do reklam, można odnieść wrażenie, że prawie każda jej forma jest dla nich denerwująca. Przykładów można oczywiście mnożyć. Jednak kupując codzienną gazetę pozbawioną reklam, w najlepszym przypadku zapłacilibyśmy za nią wielokrotność aktualnej kwoty. W skrajnym – w ogóle nie byłaby dostępna. To samo tyczy się reklamy w Internecie.

ZOBACZ WIĘCEJ
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • »

KONTAKT Z NAMI

LeadR Sp. z o.o.
al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa
tel.: (+48) 22 844 49 90
Kontakt dla mediów (reklama, PR): pr@leadr.pl
e-mail: biuro@leadr.pl
NIP: 1080008598 | REGON: 142246722 | KRS: 0000347220